Aan het begin van het jaar is het gebruikelijk om je marketing en sales plan rond te hebben. Deze plannen beantwoorden belangrijke vragen zoals: hoeveel new business moet ik in 2015 binnenhalen en hoeveel omzet ga ik uit mijn bestaande klanten halen om het bedrijf te laten groeien. Dit vormt dan het einddoel voor 2015. Maar vergeet ook niet de weg er naar toe is. Hoe weet je anders of je op koers ligt, waar je kansen of knelpunten liggen en hoe je moet bijsturen?
[fa icon="clock-o"] 2 maart 2015 [fa icon="user"] Bas Elbers [fa icon="folder-open'] KPI's in projectorganisaties
Lees Meer »In de afgelopen 15 jaar is de verkopersmarkt veranderd in een markt waarin de klant aan zet is. Als zakelijke dienstverlener kom je hierdoor voor grote uitdagingen te staan. Klanten stellen steeds hogere eisen waardoor je meer inspanningen moet leveren om klanten binnen te halen en binnen te houden.
[fa icon="clock-o"] 15 januari 2015 [fa icon="user"] Bas Elbers [fa icon="folder-open'] Project organisaties: profit, KPI's in projectorganisaties
Lees Meer »