Databas Blog

    Vanuit huis onkostendeclaraties afhandelen

    Onkostenadministratie - vanuit huis
    Door de corona uitbraak moeten we vanuit huis werken. Het kantoor waar je collega's ontmoet is leeg geworden. En dat is voor de onkostenadministratie een uitdaging. Want de onkostenadministratie is bij uitstek een administratie waar veel personen bij zijn betrokken: declaranten, boekhouder, controller en managers. De declaranten geven hun bonnetjes aan de manager, de boekhouder boekt ze in en de controller bewaakt het proces. En dat allemaal vanuit huis.

    Inkomende facturen online en digitaal verwerken en goedkeuren

    Ik wil graag de ervaringen van onze klanten in de non profit en zakelijke dienstverlening met je delen.

    Slim inkoopfacturen verwerken? Go with the flow!

    Vorig jaar daalde de traditionele postmarkt met meer dan 11%. Dit kwam vooral doordat steeds meer organisaties digitaal gingen factureren. Dat is tenslotte sneller en goedkoper. Des te opmerkelijker is het, dat het digitaal verwerken van inkoopfacturen nog ver achter blijft! Duizenden facturen worden nog steeds handmatig geboekt, gefiatteerd en gearchiveerd. Dat is niet alleen een tijdrovende klus, maar ook nog eens erg foutgevoelig. Bovendien zorgt het ervoor dat de administratie niet altijd de juiste cijfers heeft. Maar het kan ook anders!