Laatst vertelde een klant van ons: "mijn bedrijf groeit en dat is mooi, maar ik wil vooral de omzet laten groeien en niet de kosten. De kantoorkosten wil ik beperken."

[fa icon="clock-o"] 22 mei 2017 [fa icon="user"] Bas Elbers [fa icon="folder-open'] Project organisaties: profit, Financiële administratie, Project administratie
Lees Meer »
Als het gaat om operationele en financiële inzichten dan hebben projectorganisaties specifieke behoeftes en vragen zoals:
- Welke acties moeten wanneer worden ondernomen en door wie?
- Op welk moment mag er gefactureerd worden en na fiattering van wie?
- Wat zijn de kosten en baten van een bepaald project?
- En wat betekent dit voor de organisatie als geheel?
Om deze vragen dagelijks te kunnen beantwoorden, is software nodig die zowel operationele als financiële informatie kan verwerken. Hierdoor krijgt de projectorganisatie dagelijks de juiste stuurinformatie om op koers te blijven.
[fa icon="clock-o"] 3 juli 2015 [fa icon="user"] Bas Elbers [fa icon="folder-open'] Project administratie
Lees Meer »
Als projectorganisatie ben je verantwoordelijk dat het proces van order, planning, urenregistratie, oplevering naar facturatie soepel verloopt. Als dat niet het geval is, laat je geen professionele indruk achter. Bovendien beschik je niet over de juiste informatie om je bedrijf richting de toekomst te managen. Immers, je boekhouding gaat over het verleden, maar het geeft je geen informatie over je pijplijn en waar je eventueel op moet anticiperen. Vaak zijn er binnen de organisatie al langer signalen die je erop wijzen dat het tijd wordt voor een geïntegreerde projectadministratie.
[fa icon="clock-o"] 24 juni 2015 [fa icon="user"] Bas Elbers [fa icon="folder-open'] Project administratie
Lees Meer »